Overstappen van ISDN naar VoIP telefonie

Overstappen van ISDN naar een één-nummerconcept:
Altijd bereikbaar op een en hetzelfde nummer!

Met het één-nummerconcept van ClearVox Nexxt bent u altijd op hetzelfde nummer bereikbaar. Of u nu gebruik maakt van een bureautoestel, draadloze handset of smartphone. Alle apparaten die geregistreerd zijn bij de ClearVox Nexxt communicatie server kunnen gebruik maken van één en hetzelfde oproepnummer. Zo hoeft u slechts één nummer te delen met zakenpartners of klanten.

Voice over IP, ook voor de kleine ondernemer!

Uitgebreid maar eenvoudig, voordelig en volledig programmeerbare all-in-one VoIP oplossing speciaal voor MKB en ZZP’ers.

Jansen Internetservice heeft haar CLOUD services uitgebreid met  een all-in-one VoIP pakket speciaal voor kleine bedrijven en ZZP’ers.

Overal telefonisch bereikbaar onder 1 centraal nummer, met alle gemakken welke maar beschikbaar zijn voor een complete (volledig programmeerbare) telefooncentrale in de CLOUD (dus geen investering in eigen telefooncentrale).

Onbeperkt bellen vanaf € 17,00
per maand (excl. BTW)

clearvox_logo

ClearVox Nexxt all-in-one VoIP-oplossing bevat:

  • Één telefoonnummer, voor onbeperkt bellen in Nederland
  • Onbeperkt aantal uitgaande nummers
  • Webapplicatie inclusief receptiefunctie (o.a. status werknemers inzien, doorverbinden, voicemail beheer, etc.)
  • Mobiele applicatie (voor iOS en Android): een app die niet continu op de achtergrond draait, maar pas wordt geactiveerd wanneer er een telefoongesprek binnenkomt. Zo verbruikt de app veel minder batterij dan vergelijkbare apps.
  • Office 365 integratie: Contacten in Office 365 worden automatisch gesynchroniseerd naar ClearVox Nexxt.

Add-ons:

  • Mogelijkheid om bestaande nummers te porteren naar ClearVox Nexxt.
  • Bellen in Europa: standaard gefactureerd per gesprek, maar kan naar wens worden afgekocht (op aanvraag).
    (Klik HIER voor alle internationale beltarieven)
  • Pre-install ClearVox Nexxt telefoons: ClearVox heeft een aantal telefoontoestellen geselecteerde die bij aansluiten direct gekoppeld worden aan de users. De selectie toestellen van Mitel kunnen via Jansen Internetservice worden besteld.
  • Beheer en support CLOUD centrale: Jansen Internetservice is beheerder uw telefooncentrale in de CLOUD en stelt deze op verzoek en volgens afspraak geheel voor u in.

ClearVox Nexxt functionaliteiten

ClearVox_beheerconsole

Algemeen:

  • Meerdere telefoons/nummers per gebruiker
  • Oproepenlijst voor gebruikers
  • Notities bij ieder telefoongesprek (annoteren)
  • Gedetailleerd gespreksverloop (call flow)
  • Unieke routeringen voor afhandeling van inkomende en uitgaande oproepen
  • Geavanceerde keuzemenu’s
  • Wachtmuziek MP3/internet radio
  • Geluidsfragmenten uploaden
  • Tekst naar spraak (meertalig)
  • Afspeellijsten voor wachtrijen samenstellen
  • Centraal/persoonlijk adresboek
  • Label voor contactpersonen
  • Voicemail boxen voor persoonlijk en algemeen gebruik
  • Omroep toestel of groepsniveau
  • Gespreksovername (Call Pick-up)
  • Videobellen
  • Gespreksopnames automatisch of handmatig starten of stoppen
  • Gespreksopnames beheren
  • Conferentie/conferentie ruimtes
  • Intercom
  • Onderscheid tussen interne en externe beltoon
  • Gesprekken meeluisteren
  • Handmatige gesprek schakelingen (dag/nacht stand)
ClearVox mobiele applicatie

Unified Communications:

  • Chatfunctie
  • Softphone (desktop app/pc telefoon)
  • Voicemail via email ontvangen
  • De bereikbaarheid van collega’s inzien
  • Statustekst gekoppeld aan bereikbaarheid
  • Vast mobiel integratie middels ClearVox Nexxt App
  • CTI (Computer Telefoon Integratie)
  • Bellen vanaf websites met Chrome-extenties

Wachtrijen:

  • Geavanceerde wachtrij strategieën
  • Aanpasbaar wallboard
  • Live rapportage bereikbaarheid
  • Dynamische medewerkers in wachtrij (inloggen/uitloggen)
  • Interne en externe nummers in wachtrij
  • Positie melding en gemiddelde wachttijd
  • Wachttijd aan medewerker/agent melden
  • Wachtrij escape-mogelijkheid

Mobiliteit:

  • iOS en Android app met softphone en mobile-On-PBX support
  • Chatfunctie
  • Conferentie
  • Beschikbaarheid instellen en inzien van collega’s
  • Voicemail beluisteren
  • Gesprekken opnemen/beluisteren
  • Video bellen
  • Push notificatie

Meer weten?

Neem direct contact op voor meer info.

Terug naar boven